Saker jag jag har på g...

 
Alterego-uppgift från målerikursen med Niklas Eneblom. Jag kallar den: Mitt harem.
Idén är att mitt alterego är så pass bra på förhållanden, till skillnad från mig då, så hon klarar av att ha flera stycken samtidigt.
 
Londonppl framför en tegelvägg. Denna påbörjades nog 2012, har inte riktigt koll, fastnade tyvärr så den vilar..
 
 
Den här har inget riktigt namn, lilla busstavlan är arbetsnamnet och den påbörjades 2011 eller 2012 gissar jag. Låg i vila länge men nu är dne uppe på stafflit igen, minsann. Fått måla över det mesta och börjat om, folket var så stora att de omöjligt hade kunnat få plats i bussen och så kan jag bara inte ha det.
 
Min första oljetavla.. Även denna en skoluppgift från Niklas Eneblom, men från första måleriblocket, fick dra en lapp ur en hatt och skapa en egen bild utifrån ordet Plastikkirurgisk-klinik. När jag får råd ska jag investera i lite oljefärg och fortsätta.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0